zdrowie21_ikona123_2014

180 powtórzeń

autor: • 13 listopada 2014 • Najnowsze, ZdrowieKomentarze: (0)

Dziś trening o nazwie „180 powtórzeń”. Ćwiczymy ramiona, brzuch, klatkę piersiową, plecy i pośladki. Tym razem trening jest naprawdę trudny! Zadanie polega na wykonaniu trzech ćwiczeń:

1) Naprzemienne przyciąganie nóg do klatki piersiowej w podporze przodem
2) Naprzemienne unoszenie rąk ugiętych w stawach łokciowych w podporze przodem
3) Pompki

domowy

Dla utrudnienia stopy znajdują się na podwyższeniu – krześle (osoby mniej zaawansowane mogę zrezygnować z krzesła i trzymać ręce na płaskim podłożu). Łączna liczna powtórzeń wszystkich trzech ćwiczeń wynosi 180 – to jest nasz cel:
- 80 powtórzeń dla ćwiczenia pierwszego
- 40 powtórzeń dla ćwiczenia drugiego
- 60 powtórzeń dla ćwiczenia trzeciego

Proponuję podzielić to na 4 rundy – odpowiednio: 20 powtórzeń, 10 powtórzeń i 15 powtórzeń dla kolejnych ćwiczeń. Mniej zaawansowani mogą wykonać zestaw w 6 a nawet 8 rundach (zmniejszając odpowiednio ilość powtórzeń). Najważniejsze, by łącznie wykonać 180 powtórzeń. Pamiętajcie, że nie robimy przerwy czasowej między kolejnymi ćwiczeniami, a odpoczynek między rundami wynosi tylko 45 sekund.

Pin It

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>