jarmuz-rabarbar

Jarmuż z rabarbarem

autor: • 27 stycznia 2016 • Kuchnia, NajnowszeKomentarze: (0)

Jarmuż z pokrzywą, rabarbarem i sokiem z cytryny, czyi solidna dawka antyoksydantów w formie gęstego, orzeźwiającego napoju.

Składniki (na 2 szklanki):
- 300 g jarmużu
- 100 g rabarbaru
- pół pęczka pietruszki
- 30 g borówek amerykańskich
- 2 limonki
- herbata z pokrzywy
- stewia
- kostki lodu

Przygotowanie:
W 100 ml wody rozpuścić 4 – 5 tabletek stewii i zaparzyć mocny napar z pokrzywy. Następnie schłodzić go dodając kilka kostek lodu. W blenderze umieścić umyty jarmuż, rabarbar, pietruszkę i borówki. Zalać naparem z pokrzywy, dodać sok z 2 limonek (można je zastąpić cytryną) i 150 ml wody mineralnej. Zmiksować na jednolitą masę.

Kaloryczność (1 szklanka): 117 kcal
Białko: 2 g
Tłuszcz: 1 g
Węglowodany: 25 g

Pin It

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>