zdrowie8_ikona123_2014

Odchudzanie z musli

autor: • 1 lutego 2016 • Kuchnia, NajnowszeKomentarze: (0)

Pyszne, a do tego dobre dla figury. Czego można chcieć więcej? Czas na musli przygotowane specjalnie dla tych, którzy próbują zrzucić zbędne kilogramy

Przyrządzenie takiego posiłku nie wiąże się z wieloma wyrzeczeniami, ponieważ chrupiące płatki można zestawić z różnymi produktami. Dlatego, nawet jeżeli coś nie byłoby zgodne z naszą dietą, łatwo można wymienić to jakiś inny dodatek. Musli nadaje się na śniadanie, gdy jesteśmy na diecie wysokokalorycznej, a także na niskokalorycznej. Wszystko zależy od odpowiedniego zestawienia składników.

Dietetyczna mieszanka powinna zawierać podstawę, czyli np. płatki owsiane, które dzięki wysokiej zawartości witamin z grupy B zapewnią dobre samopoczucie i koncentrację, które często tracimy gdy się odchudzamy. Ważnym dodatkiem będzie siemię lniane. Dzięki temu, że jest śluzotwórcze i po zetknięciu z wodą zwiększa swoją objętość, daje uczucie sytości.

Taki posiłek może być słodki. Ważne jednak, aby wynikała to z faktu, że dodamy tam produkty zawierające naturalne węglowodany. Śniadanie to niezwykle istotny posiłek dnia, dlatego warto zaangażować się w jego zrobienie. Co należy przygotować, aby przyrządzić pyszne musli dla odchudzających się. Jedna z propozycji znajduje się poniżej.

 

Musli dla odchudzających się:

-płatki kukurydziane
- płatki owsiane
- błonnik
- truskawki i maliny, najlepiej liofilizowane
- płatki migdałowe
- amarantus
- siemię lniane

Smacznego!

Źródło: Moon Dog PR

 

Pin It

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>