FM_L6671

Skuteczna marka: wykłady i szkolenia

autor: • 15 maja 2017 • Lifestyle, NajnowszeKomentarze: (0)

9 maja 2017 r. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu twórczynie marki „Sukces jest Kobietą” Aneta Zadroga i Anna Chodacka poprowadziły warsztat dla projektu b4KwB – „Skuteczne budowanie marki”.

FM_L6644

Prelegentki opowiedziały uczestnikom o własnych doświadczeniach w budowaniu marki, negocjacjach oraz o prawdziwej i praktycznej stronie biznesu.

Sześć lat temu założyły magazyn dla kobiet. Dziś są ogólnopolskim, prężnie działającym wydawnictwem oraz aktywną agencją eventową. Nie ma dla nich pomysłu nie do zrealizowania! GM Lifestyle – wydawca książki „Sukces jest Kobietą”, książek dotyczących zdrowego stylu życia oraz powieści dla kobiet, a także ogólnopolskiego dwumiesięcznika EksMagazyn oraz FIT Magazyn, i portali lifestyle’owych, organizator setek kulturalnych przedsięwzięć i eventów, kampanii społecznych, produkcji wideo oraz realizacji telewizyjnych, to firma stworzona od podstaw przez dwie młode, energiczne i pomysłowe kobiety. Od sześciu lat udowadniają one, że biznes ma kobiecą twarz, twarz sukcesu, marzeń, wytrwałości i kreatywności!

FM_L6411

Na potrzeby projektu „Sukces jest Kobietą” właścicielki Wydawnictwa postanowiły zjednoczyć rywalizujące na co dzień media. – Książkę o kobietach biznesu patronatem objął jeden z najpoczytniejszych portali w Polsce – Interia.pl, a także ceniony przez specjalistów portal Money.pl! To cieszy, bo dowodzi tego, że my, przedsiębiorcze kobiety, mamy wsparcie w największych mediach i w nas samych – mówi Aneta Zadroga. – Co więcej, zaproszenie do współpracy przyjęły także pisma Businesswoman&Life, a także EksMagazyn – u sterów których stoją odważne, przedsiębiorcze panie! Potrafiły zjednoczyć siły po to, żeby promować kobiecą przedsiębiorczość! To bardzo ważne przedsięwzięcie, jedyne tego rodzaju w Polsce i fakt, iż do niego doszło i udało nam się zjednoczyć tyle tak różnych i wspaniałych bizneswoman, już jest ogromnym sukcesem polskich kobiet biznesu – podkreśla.

- Mam to szczęście, że na swojej drodze często spotykam kobiety, które są dla mnie uosobieniem słowa „sukces”. I wcale nie mam na myśli wyłącznie sukcesu zawodowego. Kobiety maja fenomenalną zdolność wychodzenia z rozmaitych opresji życiowych, radzenia sobie w kryzysowych sytuacjach, pokonywania trudności. Mężczyźni (w niczym im nie umniejszając) nie w takim stopniu jak kobiety. Kobietą sukcesu jest dla mnie moja Mama, która w wieku 50. lat miała odwagę pójść na studia, o których zawsze marzyła i ukończyć je z doskonałym wynikiem. Kobietą sukcesu jest dla mnie przyjaciółka, która pomimo tego, że wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały, że nie powinna tego robić, założyła własną firmę. Kobietą sukcesu jest dla mnie znajoma artystka, która konsekwentnie idzie swoją, niekomercyjną drogą – mówi Anna Chodacka. – Bardzo lubię przebywać w towarzystwie kobiet, które są siebie świadome, dobrze się czują same ze sobą, wiedzą czego chcą. Kobietą sukcesu byłaby dla mnie np. kobieta, która rzuca karierę zawodową po to, żeby być panią domu. Pod warunkiem, że to jest właśnie to, czego chce. Kobietą sukcesu jest dla mnie każda mama, która z powodzeniem godzi karierę zawodową z wychowywaniem dzieci, życiem rodzinnym. Takie historie mogłabym mnożyć. Każdą z tych kobiet podziwiam i od każdej z nich próbuję się nauczyć czegoś, co pozwoli mi pełniej i bardziej wartościowo żyć. Bardzo ważnym składnikiem sukcesu jest dla mnie fakt, że ktoś potrafi przyznać się do słabości, błędu czy niekompetencji. Uważam to za akt odwagi. Za tym jednak musi pójść postanowienie poprawy w postaci słowa „przepraszam”, chęci nauki czy dokształcenia się. Uważam, że kobieta powinna zdefiniować pojęcie „sukcesu” sama dla siebie i żyć tak, aby to pojęcie nie było tylko pustym frazesem – podkreśla.

FM_L6668

Platforma spotkań b4KwB to cykliczny projekt, organizowany co roku. Jest to niepowtarzalna okazja do przełamywania swoich barier, kształcenia postaw, czy też nabywania praktycznych umiejętności niezbędnych w przyszłej karierze zawodowej. Projekt skierowany był przede wszystkim do studentów oraz absolwentów specjalności Komunikacja w Biznesie na UEP, ale nie tylko!

Not. Agnieszka Słodyczka, GM Lifestyle
Fot. Franek Mazu/GM Lifestyle

Prowadzące wykłady ubrała marka:

SU-logo

 

Pin It

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>