obciazenie

Spal tłuszcz w 12 minut

autor: • 11 lutego 2015 • Facet, NajnowszeKomentarze: (0)

Kształtowanie sylwetki to żmudny proces, który wymaga dużo dyscypliny. Kluczowe jest tu połączenie dwóch elementów – żywienia i wysiłku. Kiedy zależy nam spaleniu tkanki tłuszczowej, zwykle wybieramy długotrwałe formy o charakterze tlenowym, takie jak bieganie, pływanie czy jazda na rowerze. Jednak długie i monotonne aeroby można zastąpić znacznie szybszym i ciekawszym treningiem.

Szybko i intensywnie
Wysiłek interwałowy to idealna alternatywa dla wszystkich, którzy nie mają czasu lub ochoty na długie aeroby. 45 minut tradycyjnego joggingu przyczynia się do spalania tkanki tłuszczowej w trakcie wysiłku, kilkuminutowa forma interwałowa działa inaczej – przyspiesza metabolizm i sprawia, że organizm spala tłuszcz przez wiele godzin po zakończeniu treningu. Co więcej, adaptacja do tego rodzaju wysiłku jest znacznie wolniejsza niż w przypadku popularnych form tlenowy, a dzięki temu nie trzeba go specjalnie często modyfikować.

12 minut
Tyle wystarczy by zastąpić zwykły 45 minutowy jogging. Jeśli przyjmiemy częstotliwość wysiłku na poziomie 4 w tygodniu, okaże się, że zamiast poświęcać na trening tygodniowo łącznie 3 godziny, możemy uzyskać ten sam efekt w mniej niż 1 godzinę!
Do plusów można zaliczyć również prostotę tych form, zwykle nie wymagają specjalnego sprzętu. Można je wykonać nawet w domowym zaciszu. By jednak trening przynosił oczekiwane rezultaty, musi być bardzo intensywny!

Pin It

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>