zdrowie_123ikonanowe_2015_17

Trening domowy

autor: • 1 kwietnia 2015 • Kobieta, NajnowszeKomentarze: (0)

Dziś, prosty 15-minutowy, domowy trening interwałowy, dla wszystkich, których przeraża zimowa aura i wolą wylać trochę potu w domowym zaciszu.

1) Wykroki
2) Pajacyki
3) Wymachy nóg w podporze
4) Przyciąganie nóg do klatki piersiowej na piłce
5) Przysiady
W każdym ćwiczeniu wykonujemy maksymalną ilość powtórzeń w ciągu 30 sekund, między kolejnymi ćwiczeniami występuje tylko 5 – 10 sekund odpoczynku. Po wykonaniu całej rundy, składającej się z 5 ćwiczeń, odpoczywamy 30 sekund. Cały zestaw powtarzamy 5 razy.

domowy-interwal

Pin It

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>